Friday, May 17, 2013

Hipp, hipp hurra!

Gratulerer med dagen, kjære Norge!
Og gratulerer til alle innbyggere og. :-)

Dagen starter litt trått, med ei snuppe som knapt har sovet i natt.. Og ergo ei mor som har sovet enda mindre.men, men.. Det er vel helst slik det skal være med ei seks uker gammel snuppe.

Jeg tar meg tid til et lite blogginnlegg før stresset begynner.. Håper jeg husker hvor jeg har lagt alt vi skal ha på oss.. Det blir nå ikke bunad på meg i år da, pga amminga.. Så litt mindre styr blir det jo.

Vi har egentlig ikke så mye på planen i dag.. Har bare to klokkeslett å forholde oss til.. Barnetog og middag hos mine foreldre. Ellers tar vi det som det kommer. En 17.mai man kan like. :-)

Skal se om vi får tatt familiebilde også som jeg kan legge ut.

Men nå får stresset begynne! Ha en fin dag alle sammen!

No comments:

Post a Comment