Friday, May 10, 2013

Mine tidligere scrapperier

 Her er noe av det jeg har "scrappet" tidligere. Kvaliteten er så absolutt så som så.. men det er jo gøy å se at det har gått fremover og!


Første "scrappe"kortet jeg lagde.. way back in 2007. Den gang jeg ikke visste hva noe var, bare syntes det var litt gøy å lage eget kort :P



Her holder jeg på å få interessen for scrapping, dåpskort:


 Kort til Nilla på 90. :)



Bryllupskort.. første gang jeg prøvde denne bretteteknikken.. Dette er kortet som fikk meg skikkelig hekta og utløste en enorm shoppetrang. Det var så kjedelig å ha masse tanker i hodet, men samtidig ikke ha noe av det jeg trengte for å kunne utføre tankene!
 

Til påske lagde jeg et påskeegg til ei venninne som begynte i ny jobb.


Velkommen-til-verden-kort.. mitt første forsøk på fargelagt stempeltrykk.. Kjempegøy! :-)



Bursdagskort til min bestemor på 80. Også kalt "lommetørklekort". Veldig gøy, og veldig tidkrevende. :-)



2 comments:

  1. Så fine kort..! Ser du har utviklet tekniker og alt da :-) moro!!! Gleeeder meg til å se mer :-)

    ReplyDelete
  2. Alltid morsomt å titte tillbake på sine tidligere projekt! Jeg gjorde det samme og fant noen saker sjarerende mens andre var 'litt pinlig' :-)
    Tusen takk for den kostligt kommentaren på bloggen min for litt siden og god söndag!

    ReplyDelete