Wednesday, May 15, 2013

Shoppedag

I dag har jeg vært og shoppet!
Så nå kan jeg krysse av en del fra ønskelista mi :-)

Her er bilde av stasen:


Fikk kjøpt meg score board (til å prege kort for lettere bretting).. Men oppdaget til min skuffelse da jeg kom hjem at det mangler en halv cm på å ha plass til vanlig 12*12 kartong. Noe så teit.. Når noe selges i ca den størrelsen, så tenker jo ikke "noobs" som meg på å lese det med liten skrift!
Men fikk jo prøvd den litt da, og det er en supersmart oppfinnelse! Og får vel bare prøve å klare meg med denne enn så lenge.

Ellers er jeg rimelig fornøyd med stempelplata..mange fine hilsener der, som jeg gleder meg til å ta i bruk.



Blomster fikk jeg jammen i dag også:

Må si jeg synes de store tusenfrydene var litt annerledes ennforventet.. slik så de ut på bildet:
Men, men.. kan vel hende man får brukt dem også.

Nå har jeg store planer om å få klart et par kort til helgen, og kanskje til og med melde meg på noen utfordringer. Det blir spennende.

No comments:

Post a Comment